zeepier-in-denemarken-2020.reismee.nl

Alles is gereserveerd.

Alles is inmiddels gereserveerd. We hebben een huis, boot en transportmiddel.

Het huis staat in de buurt van Bojden (op zuid-west Funen).

Een goede boot hebben we weten huren in de buurt van het huis.

De bus is geregeld.

Inmiddels hebben Rene en Zeepier bedacht wat de pot zal schaffen deze week en is een boodschappenlijst opgesteld. We zijn dus klaar voor de noodzakelijke inkopen. We moeten eindelijk op eigen benen leren staan en daarom mag Wim dit keer van ons de winkels niet in .

We hebben er zin in en sommigen denken zelfs al na over de lunch en hebben een café in Faaborg aan de haven gevonden dat we misschien maar eens moeten aandoen. Gewoon voor de deur aanmeren dus!

Zeepier heeft zijn oog inmiddels al laten vallen op een stukje warm gerookte zalm met roggebrood.

Nu nog maar hopen dat we inderdaad eens een keer in die haven komen tegen lunchtijd.

Nu nog de voorraad kunstaas aanpassen aan de omstandigheden ter plaatse en goede visstekken vinden in die omgeving!